موس سیم دار لاجیتک مدل Logitech M90

شناسه محصول: Logitech Wired Mouse M90

موس سیم دار m90 یک ماوس خوش قیمت ، ساده و با کیفیت از برند لاجیتک | Logitech است که از همه نظر مناسب برای مصارف روزمره خانگی و اداری است

2,900,000 ریال

بررسی موس لاجیتک M90

موس لاجیتک M90 که طرفداران بسیاری دارد و دلایل این محبوبیت را اول از همه باید قدمت و تاریخچه شرکت لاجیتک دانست دوم طراحی ساده و در عین حال شیک لاجیتک مدل M90 و سوم قیمت جذاب این موس که مخاطب را ترغیب میکند تا به جای رفتن سراغ برند های فرعی و بی اعتبار از بهترین برند لوازم جانبی کامپیوتر یعنی لاجیتک محصول خود را تهیه کند. از نظر وزن و ابعاد موس لاجیتک M90 وزنی معادل 83 گرم دارد و ابعاد آن  113×62×38 میلی متر است که موس نسبتا کوچک و جمع و جوری به حساب می آید.

افراد بسیار زیادی هستند که به دنبال یک موس جمع و جور ، سیم دار ، خوش دست و با کیفیت هستند که در عین حال قیمتی مناسب و نسبتا پایین داشته باشد اغلب این افراد این موس را برای جابجایی و حمل همراه با لپتاپ خود یا یک موس دم دستی برای کارهای روزمره نیاز دارند موس سیم دار لاجیتک مدل M90 همه این خصوصیات را داراست.

طراحی لاجیتک m90 به گونه ای قرینه و یک شکل است که به لطف ان امکان کار با هر دو دست را در اختیارتان قرار میدهد همچنین طول سیم موس M90 لاجیتک 160 سانتی متر است که قابل قبول است و رابط اتصال آن USB TYPE-A است.

مشخصات ظاهری موس M90 لاجیتک

با وجود پیشرفت تکنولوژی و جایگزین شدن موس های بی سیم به جای سیم دار هنوز هم عده ای وفادار به مدل های سیم دار هستند و علت آن نیز ارتباط بی دردسر و بی معطلی و همچنین وابسطه نبودن به باتری و یا شارژر است ،این موس از همین دسته است که برای اتصال به سیستم کامپیوتری تنها نیاز است که آنرا از طریق رابط USB به سیستم متصل کنید و کار تمام است ، حتی نیازی به نصب درایور یا هیچ برنامه خاصی نیست و پس از اتصال موس آماده به کار است.

m90 scaled

مشخصات فنی موس M90 لاجیتک

حسگر حرکتی این موس از نوع نوری یا همان حسگر اپتیکال است که با دقت 1000dpi کار میکند و نرخ پاسخدهی سریعی دارد و از لحاظ سازگاری با سیستم عامل های مختلف نیز با Windows ۱۰, ۸, ۷, Vista, XP, Mac OSو Linux  سازگار است که میتوان گفت با همه سیستم عامل ها سازگار است.

جمع بندی : Logitech m90 محصولی کارآمد و مقرون به صرفه است که بیشتر مناسب محیط اداری و یا استفاده خانگی است ، علیرغم قیمت فوق العاده، این موس یک محصول عمری و پر کار از برند لاجیتک است که از سطوح معمولی و روزمره تا نیمه حرفه ای همراه شماست.

وزن 0,09 کیلوگرم
ابعاد 11,3 × 6,2 × 3,8 سانتیمتر
برند

Logitech | لاجیتک

تعداد کلید

سه عدد

نوع حسگر موس

حسگر اپتیکال

دقت حسگر

1000dpi

رابط اتصال

سیم-USB

طول سیم

1.6 متر

گارانتی

یک ساله شرکتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موس سیم دار لاجیتک مدل Logitech M90”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی